Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

Az alábbiakban összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket, amelyek webshopunk működésével, szállítással, fizetéssel és termékekkel kapcsolatosak. Ha nem találja a választ kérdésére, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az sales@premiumkids.hu e-mail címen, és szívesen segítünk!

1. Hogyan tudok rendelni a webshopból?
Rendelést egyszerűen leadhat a webshopunkon keresztül, csak adja hozzá a kívánt termékeket a kosárhoz, majd kövesse a fizetési és szállítási folyamatot.

2. Milyen fizetési módok érhetők el?
Bankkártyás fizetést és utánvétes fizetési lehetőséget kínálunk. Az utánvétes fizetés esetén külön kezelési díj kerül felszámításra.

3. Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A szállítási idő általában 2-5 munkanapot vesz igénybe, de a rendelés feldolgozási ideje függ az adott termék elérhetőségétől is.

4. Mit tegyek, ha hibás vagy sérült terméket kaptam?
Ha hibás, vagy sérült terméket kapott, kérjük, mihamarabb jelezze az sales@premiumkids.hu címen. Minden reklamációt a lehető leggyorsabban kezelünk.

5. Hogyan gyakorolhatom az elállási jogomat?
A vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Az elállási szándékot e-mailben jelezheti az sales@premiumkids.hu címen. További részletekért kérjük, látogasson el az ÁSZ, Elállási Jog oldalra.